Nový pohľad na biznis plán
Dobrý biznis plán je základ. Mapuje silné a slabé stránky vášho podnikania, vašu konkurenciu, produkty, cieľovú skupinu či predajné kanály. Píšete ho pre seba, ale využijete ho aj pri komunikácii s bankami, partnermi či investormi, a tiež na kontrolu plnenia vašich podnikateľských cieľov.
Ako si správne nastaviť a kontrolovať financie.
Každý podnikateľ si potrebuje pravidelne viesť jednoduchý prehľad o aktuálnom stave svojho podnikania, aby vedel včas zareagovať na momenty, keď sa situácia nevyvíja podľa predstáv a tiež plánovať budúce investície.
Ako zostaviť tím snov a nájsť co-founderku.
Vo dvojici sa to lepšie tiahne, nehovoriac o dobre vyskladanom, funkčnom tíme, ktorý vie čo, ako a prečo robí, o to lepšie, ak to robí s radosťou, ktorá sa pretavuje aj do vzťahu k zákazníkovi.
Ako vzniká lovebrand.
Značky sú všade okolo nás, ale len málo z nich sa stane skutočným lovebrandom.
Kto je môj zákazník a kde ho hľadať.
Spoznajte svoju cieľovú skupinu a spôsoby, ako na ňu čo najefektívnejšie prehovoriť a získať ju na svoju stranu.
Ako identifikovať vhodné predajné kanály a nadviazať výhodnú spoluprácu.
Naučte sa komunikovať s potenciálnymi obchodnými partnermi a investormi a nadväzovať s nimi vzájomne výhodné spolupráce.
Ako si chrániť značku.
Bráňte sa voči kopírovaniu a vykrádaniu značiek efektívne.